poniedziałek, 4 sierpnia 2014

MOJE PIERWSZE CANDY MOTYLKOWE:)



Witam Kochani:)

Ze względu na to, że jestem już z Wami od półtorej roczku postanowiłam zorganizować Motylkowe Candy:)

A nagrodami są:
*szydełkowa poszewka na podusię o wymiarach 40cmx40cm zapinana na guziczki
*Blondyneczka Tilda Amelia:)
*motylkowe pudełeczko ozdobione metodą decoupage
*I oczywiście przydasie różnego rodzaju:koraliki,guziczki,wstążeczki satynowe,oczka do zabawek itp...

A teraz Zasady:
1.Zostaw komentarz z chęcią udziału w zabawie, osoby anonimowe są proszone o zostawienie maila
2. Udostępnij podlinkowany banerek na swoim blogu
3. Jeśli masz chęć możesz zostać moim obserwatorem, będzie mi bardzo miło,ale nie jest to zasada obowiązkowa:)

Candy trwa do 4 września 2014 , jeżeli ilość osób przekroczy 15 to wylosuję jeszcze nagrodę niespodziankę:)

Losowanie odbędzie sie 5 września 2014

No to chyba na tyle,a więc serdecznie zapraszam do zabawy:)

66 komentarzy:

  1. Wiem, że pierwsze osoby mają małe szanse na wygraną, no ale co tam, z przyjemnością ustawiam się w kolejce i liczę na odrobinę szczęścia:)
    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no to ja będę druga, świetne prezenty :)
    banerek u mnie blogu :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Tilda piękna ! ustawiam się i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę ominąć takiej okazji! Oczywiście biorę udział w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne cukiereczki, zapisuję się. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o ja staję w kolejce z chęcią bym zgarnęła takie cukierasy :P
    pozdrawiam ciepło

    p.s. obserwuje od dawna martuchnaj to ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział :)
    Baner : http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dopisuję się do listy. Szczególnie że losowanie będzie w dniu moich urodzin :) - chociaż szczęścia w losowaniach nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To i ja się zapiszę, poducha mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I I ja sie koniecznie zapisuje. Kocham szydelkowe cuda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za zaproszenie do zabawy. Z przyjemnością do niej dołączam :)
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się i ja :d Świetne rzeczy naprawdę. I blog też niczego sobie, będę zaglądać!
    Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zaproszenie:) Z chęcią z niego skorzystam:) Zatem ustawiam się w kolejeczce! Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję pięknie za zaproszenie i oczywiście z miłą chęcią się przyłącze :) Prezenciki kuszące, szczególnie ta podusia :) Sama z szydełkiem mam nie po drodze, więc z przyjemnością będę podglądać ciebie :)
    Swój banerek znajdziesz na http://mojezyciepasjauslane.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ wspaniałości:) z przyjemnością się pobawię:)
    Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Och, jakie tutaj cudowności! Z miłą chęcią przystępuje do zabawy i liczę na szczęście :-) A ponieważ tak tu u Ciebie ładnie, zostaje na dłużej. Serdecznie pozdrawiam! www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. to i ja staję do kolejki :) lala jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  18. Motylki mnie skusiły więc z chęcią dołączam do kolejki. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też z miłą chęcią stanę w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj! Takie piękne prezenty, więc muszę szybko ustawić się w kolejce;) Poduszka jest bajeczna ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Po prostu muszę się zgłosić do zabawy, bo przepiękne rzeczy tworzysz! A Tilda przypomina mi moje lalki sprzed ponad ćwierćwiecza ;) Podlinkowany baner u mnie na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Candy trwa do pierwszego roczku mojego bloga! Co za data! Znaczy: ja też :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością zgłaszam się i dołączam do grona wielbicieli.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Przylaczam sie do zabawy. Pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam serdecznie
    i ja się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. i ja zgłaszam się z przyjemnością - poszewka piękna :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście zgłaszam się, cudowne nagrody :)
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również zgłaszam się do zabawy, banerek na http://teresa-teresa1305.blogspot.com/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O, to ja z ochotą się zapisuję i gratuluje 1,5 roczku blogowania i życzę kolejnych z wieloma pomysłami.
    Banerek umieściłam tu http://agea-happiness.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe nagrody.. takie kolorowe dlatego nie potrafię przejść obojętnie. Zapisuję sie i chętnie dołączam do grona obserwatorów :)
    Pozdrawiam
    Ps. Zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  31. Z radością udział biorę w Candy!
    Takie apetyczne Cukieraski!
    Banerek u mnie
    Mój Magiczny Decoupage
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyniki przypadają w moje urodziny, dlatego zaryzykuję i stanę w kolejce. :D Dziękuję za udział w moim candy, zapraszam częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za zaproszenie :-))) Życzę wielu radości z blogowania i kolejnych rocznic :-))) Ustawiam się w kolejce - śliczna Tilda :-)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Milo, ze do mnie wpadlas. Ja z przyjemnoscia dloczae do obserwatorow i chetnie wezme udzial w Twym Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. oj, i nie dodał sie moj komentarz.... mam nadzieje ze mi sie poszczesci w twojej zabawie, bo oczywiscie nie moge sie oprzec pokusie i sie nie zapisac....

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja bardzo chętnie staję w kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj,
    Bardzo chętnie staję do tej kolejki. A banerek możesz znaleźć tutaj:
    http://asikowe-majsterkowanie.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze ja spróbuję szczęścia! Same piękności, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam nadzieję, że szczęście uśmiechnie się do mnie! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wpisuję się w kolejkę u mojej imienniczki! Info o candy tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Banerek u mnie na blogu
    http://dzastart-rekodzieloartystyczne.blogspot.com/, zostaję na dłużej jako Justyna DzastArt i ustawiam sie cierpliwie w kolejce ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Z miłą chęcią wezmę udział w Twoim Candy :-) Banerek u mnie na blogu: http://my-hobby-crochet.blogspot.com/ Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Z chęcią wezmę udział w zabawie :-)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam serdecznie, chetnie poświętuję z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  46. Obok takich cudnych rzeczy nie można przejść obojętnie, więc z chęcią się dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Z nadzieją ustawiam się w kolejce:)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie ustawiam sie w kolejce po cudne cukierasy.

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam motylki, więc nie może mnie tu zabraknąć:) Ustawiam się w ogonku!

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakie śliczności!! To staję grzecznie w kolejeczce i zapraszam na swoje Candy: http://arteria-art.blogspot.com/2014/07/siostrzane-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale cudowności można u Ciebie dostać :-) oczywiście ustawiam się w kolejce :-) dzięki za zaproszenie, zostaję na dłużej :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Ustawiam się w kolejce po te wspaniałości! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. wspaniałe candy i ja się ustawiam w kolejce :)
    pewnie będę częściej zaglądać. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo dziękuję za zaproszenie. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  55. jeśli można i ja przyłączam się do zabawy, bo poducha skradła moje serducho...pozdrowienia ciepłe Bogda bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. To i ja się przyłączam do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja również ustawiam się w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie, bowiem marzy mi się taka Tilda, by siedziała na półce i towarzyszyła mi w działaniach... Banerek na pasku bocznym, a przy okazji zapraszam też do siebie na rozdanie: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/2014/08/kwiaty-kwiaty-kwiaty-i-rozdanie.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo podoba mi się nagroda i wiem, ze już troszkę późno, ale postanowiłam, ze jednak zgłosze się do Candy na jednym z moich ulubionych blogów i spróbuje szczęścia. W prawdzie nigdy nic nie wygrałam, wiec może pierwszy raz mi się uda. Bardzo byłoby w każdym razie miło:)

    e-mail:koppytkowa@wp.pl
    blog:kopytkowa.blogspot.com

    Pozdrawiam, Zuzia:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Witaj,Bardzo podoba mi sie Twoje candy takie zroznicowane :)Jezeli mozna to i ja z przyjemnoscia sie zapisze:)Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo podoba mi się Twoje Candy, zapisuję się z nadzieją na wygraną. Banerek na blogu: http://arcadiancsc.blogspot.com/
    Pozdrawiam Gosia

    arcadiancsc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. I ja się zapisuję:) Banerek na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/
    Obserwuję jako Natalia F

    OdpowiedzUsuń
  63. Zapisuję się w ostatniej chwili :) Banerek na : http://barnabacourtois.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Uff ja tez jeszcze chce brać udział :))

    http://pulpetrzadzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

WYGRAŁAM:)

Wygrałam

Wygrałam:)

Wygrałam:)

Wygrałam Nagrodę pocieszenia:)

WYGRAŁAM:)

WYGRAŁAM:)

WYGRAŁAM:)

WYGRAŁAM:)

WYGRAŁAM:)

Wymianki

MOJE MOTYLKOWE CANDY zakończone

sklep decoupage