środa, 6 maja 2015

CANDY u ROMY!!!


Witam Kochani i zapraszam Was na moje CANDY:)

Do wygrania jest:

*Blondyneczka Tilda :)
* Dwa serduszka zawieszki
* I oczywiście przydasie takie jak guziki,koraliki,aplikacje,cekiny oraz 6szt muliny:)


A teraz Zasady:
1.Zostaw komentarz z chęcią udziału w zabawie, osoby anonimowe są proszone o zostawienie maila
2. Udostępnij podlinkowany banerek na swoim blogu
3. Jeśli masz chęć możesz zostać moim obserwatorem, będzie mi bardzo miło,ale nie jest to zasada obowiązkowa:)
4 Osoby które polubią moją stronkę na FB dostaną dodatkowy głos w losowaniu:)Proszę w takim wypadku wpisać w komentarzu pod jakim nickiem polubiono stronkę żebym wiedziała komu przypisać dodatkowy głos:)

 https://www.facebook.com/pages/Magiczne-rob%C3%B3tki-Romy/381880305316493?ref=aymt_homepage_panel

Candy trwa od 6 maja do 6 czerwca 2015r,. Potem odbędzie się losowanie i do 3 dni podam wyniki:)
Oczywiście przewiduje również nagrody pocieszenia;)
To chyba na tyle a więc zapraszam serdecznie do zabawy:) I życzę POWODZENIA:)

37 komentarzy:

  1. Witam serdecznie! Chętnie wezmę udział w zabawie. Polubiłam Cię na FB jako Katarzyna Bałłaban. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też staję w kolejce, kocham Tildy
    Na FB lubię jako Aldona Połubińska, a Twój Blog śledzę już jakiś czas
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście chętnie się pobawię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakos nie mam szczęścia w losowaniach ale o takie sliczne nagrody warto sprobowac :) na fb polubie za chwile jako Ewelina Kaczmarczyk i do obserwatorowvz checia dolacze bo Twój blog jest o tematyce, którma bardzo mnie intersuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Cuda przygotowałaś .Nie można przejść obok obojętnie więc i ja się zapisuję. Serducha są obłędne. Banerek zabieram do siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się! W Twoim poprzednim candy mi się nie udało, ale może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie - byle nie szczerbato! ;-) Podlinkowany baner na sutasz-agi.blogspot.com, obserwuję jako Agnieszka F.
    Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl
    na fb lubię jako Bernadetta Bomba

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne nagrody przygotowałaś!Z miłą chęcią dołączam do zabawy i liczę na szczęście w losowaniu :-) Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wielką chęcią wezme udział w zabawie :-)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział
    Baner na: http://wombatprezentuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zestaw:) zapisuję się oczywiście. Obserwuję już jakiś czas a na fb polubiłam dopiero teraz, jako Moje Pasje
    Banerek tutaj: http://liona-mojepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zaproszenie i z przyjemnością dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. biorę udział
    blog obserwuję jako Zdzisława Imianowska
    lubię na fb jako Zdzisława Imianowska
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczności- dołączam i ja:)
    monia_8407@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. biorę udział ❀
    ewcius1991@vp.pl
    obserwuję jako kanwuje czytam testuję
    lubię jako strona Kanwuje
    baner http://kanwuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również ustawiam się w kolejce http://uoliuoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się :)
    gogunia3@wp.pl

    obserwuję bloga jako Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  19. zapisuję się na te sliczności :0

    OdpowiedzUsuń
  20. Z miłą chęcią się zapisuję :)
    Baner na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rzeczy chcesz nam podarować :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością dołączę się do zabawy ... nagrody super .

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie wezmę udział :3 Ta blondyneczka się uśmiecha :D
    Obserwuję jako Sadi
    Lubię jako: Marina Michałowska
    No i bannerek extra na blogu :www.drunkpriest.blogspot.com

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja chętnie przygarnę te cudeńka. Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  25. nie może mnie TU zabraknąć:) nagrody cudne specjalnie dla mojej córy spróbuję szczęścia. i na fb też polubiłam ( wnętrza paula pearls)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z radością przyłączam się do zabawy! Z facebookiem mi nie po drodze, ale banerek już zamieszczam:) Słodziutkie serduszka i laleczka:) Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się także a jakże!
    Takie Pyszne Słodkości
    Nie skusić się ?
    Nie ma opcji!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się do zabawy, nagroda świetna :) banerek u mnie: http://www.blogchmurki.blogspot.com/ pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również się zgłaszam do zabawy :-) Pozdrawiam . Banerek u mnie na
    http://mojerekodzielo-fafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłąszam się z miłą chęcią
    baner na moim blogu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również dołączam do zabawy. Dołączam do grona obserwatorów.
    joanna.beer@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również dołączam do zabawy. Dołączam do grona obserwatorów.
    joanna.beer@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się bo piękne rzeczy do wygrania :-0. O takiej laleczce marzę a serduszka nie są mi obce bo sama je szyję i te chętnie przygarnę. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  35. Z miłą chęcią się zapisuję.Piękne rzeczy,pozdrawiam,:)

    OdpowiedzUsuń
  36. i ja chętnie dołączę do zabawy ;)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy sa juz gdzies ogloszone wyniki tego candy?

    OdpowiedzUsuń

WYGRAŁAM:)

Wygrałam

Wygrałam:)

Wygrałam:)

Wygrałam Nagrodę pocieszenia:)

WYGRAŁAM:)

WYGRAŁAM:)

WYGRAŁAM:)

WYGRAŁAM:)

WYGRAŁAM:)

Wymianki

MOJE MOTYLKOWE CANDY zakończone

sklep decoupage