wtorek, 29 lipca 2014

Królik w spodenkach:D






Dzisiaj z rana dostałam weny twórczej i postanowiłam Emilce uszyć króliczka, ale takiego dużego, no i wyszedł mi 50cm królik w portkach:D


Na popołudniową drzemkę Emi zakosiła mi rozsypanego króliczka, twierdząc że idzie z nim spać bo jest ładny, ale jej go podebrałam jak zasnęła no i dokończyłam, włożyłam pod rączki jak jeszcze spała, ale było jej zaskoczenie jak po obudzeniu leżał obok niej gotowy królik:)

Coraz bardziej mnie wciąga to szycie:)

Buziaki:)

5 komentarzy:

  1. cudny widok :) króliś też słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuje Króliczek śpioszek z Emilką śpioszką:) Widać, że maszyna Cię wciągnęła:)) ..powiem Ci w sekrecie, że mnie tez powolutku wciąga;) hi hi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy królik, mina córki musiała być bezcenna :D

    OdpowiedzUsuń

WYGRAŁAM:)

Wygrałam

Wygrałam:)

Wygrałam:)

Wygrałam Nagrodę pocieszenia:)

WYGRAŁAM:)

WYGRAŁAM:)

WYGRAŁAM:)

WYGRAŁAM:)

WYGRAŁAM:)

Wymianki

MOJE MOTYLKOWE CANDY zakończone

sklep decoupage