O mnie

Moje zdjęcie

Jestem szczęśliwą żoną i matką. W wolnych chwilach zajmuję się tworzeniem cudaczków na szydełku:)A ostatnio zaczęłam również szyć zabawki. Kontakt do mnie misiekboss89@op.pl Pozdrawiam

poniedziałek, 21 lipca 2014

Zebra wersja druga:)



Witam Kochani:)
Oj na dworku straszny skwar, a ja produkuję zimowe czapeczki:D Trochę nie wypada no ale mam czas więc dziergam bo będzie na zapas:)
Córcia bardzo zachwycona nowym nabytkiem i juz pyta o następne, a pomysłów to jej nie brakuje nie da mi odetchnąć:)












I co która wersja lepsza?
Chłopięca czy dziewczęca?:)




Buziaki:)

5 komentarzy:

  1. Obie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie są cudne :) Córci nie pokażę bo Ona zakochana w różu :) A a nie umiem takiej czapki zrobić... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie zebry fantastyczne, niezależnie od koloru :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

WYGRAŁAM:)

Wygrałam

Wygrałam:)

Wygrałam:)

Wygrałam Nagrodę pocieszenia:)

WYGRAŁAM:)

WYGRAŁAM:)

WYGRAŁAM:)

WYGRAŁAM:)

WYGRAŁAM:)

Wymianki

MOJE MOTYLKOWE CANDY zakończone

sklep decoupage